Sank_Sounds

In jos

Sank_Sounds

Mesaj Scris de dodo la data de Mar Apr 06, 2010 12:52 am

Descriere: Cu ajutorul acestui
plugin puteti face ca atunci cand se tasteaza un cuvant (il setati
dvs.) sa cante un sunet..la fel setat de dvs.

Descarcare: [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] target="_blank" rel="nofollow">Link!

Link oficial: [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

Nume: Plugin_Sank_Sounds

Instalare:
Fisierul plugin_sank_sounds.amx il punem in addons\adminmod\scripts si apoi intram in addons\adminmod\config\plugin.ini si adaugam la urma linia:
Code:
addons/adminmod/scripts/plugin_sank_sounds.amx



Fisierul snd-list.cfg in punem in addons\adminmod\config

Folderul misc il puneti in cstrike\sound

Deschideti fisierul addons\adminmod\config\adminmod.cfg si puneti comanda (ea exista, doar puneti 1 ca mai jos):
Code:
file_access_read 1



Daca vreti ca un jucator sa primeasca kick pentru ca a folosit prea multe sunete (X sunete / timpul unei harti) faceti astfel:
Puneti fisierul sounds_punish.cfg in folderul addons\adminmod\config si modificati in addons\adminmod\config\adminmod.cfg ca in modelul de mai sus:
Code:
file_access_write 1


Pentru a seta la cate sunete un jucator primeste kick, intrati in fisierul snd-list.cfg care contine urmatoarele comenzi:
    SND_MAX; 20 - la 20 de sunete pedepseste jucatorul
    SND_WARN; 17 - la 17 sunete avertizeaza jucatorul printr-un mesaj in consola
    SND_PUNISH; admin_slap - aici este setat ca sa dea un SLAP jucatorului care trebuie sa fie pedepsit, puteti modifica cu KICK..
Puteti observa si urmatoarele comenzi, in acelasi fisier:
    SND_JOIN; - nu este setat nimic, deci nu se va auzi nici un sunet atunci cand ai intrat pe server
    SND_EXIT; misc\comeagain.wav - cand un jucator pleaca, se aude sunetul comeagain.wav

Ultimul lucru, dar si cel mai dificil si care constituie o problema ...este crearea fisierelor resursa (cu extensia .res).
Dezavantajul este ca sunetele care le puneti pe serverul dvs. vor
trebui sa fie descarcate de fiecare jucator..sunetele din arhiva pe
care ati descarcat-o inseamna cam 1-2 minute pentru fiecare jucator...

> Cum facem ca sunetele sa fie descarcate la conectare?
Pai trebuie facut pentru fiecare harta (ex: cstrike\maps\de_dust2.bsp) un fisier resursa. Aveti de_dust2.res (se deschide cu NOTEPAD) deja facut (in arhiva pe care ati descarcat-o), il puneti in cstrike\maps
Pentru fiecare plansa trebuie sa faceti acest fisier ! (ex: fy_snow.bsp va avea fy_snow.res)

> Ce se intampla daca nu punem fisierele resursa?
Atunci nu toti vor auzi sunetele pe server, decat cei care au deja fisierele audio necesare!

Acum
porniti serverul pe plansa de_dust2 si conectati-va la server. Dupa ce
va descarca sunetele si sunteti in joc, tastati unul dintre sunetele
setate in fisierul snd-list.cfg (ex: woohoo, crap, doh)..daca nu se
aude recititi acest tutorial si vedeti unde ati gresit !

Bafta!
avatar
dodo
administratori
administratori

Mesaje : 307
Puncte : 920
Reputatie : -2
Data de inscriere : 29/03/2010

http://galaxy-starts.azurforum.com

Sus In jos

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum